Jongeren

jongerenplatformHet jongerenpastoraat van het Aartsbisdom Utrecht organiseert regelmatig activiteiten voor jongeren, vormelingen, tieners, kinderen en begeleiders.
Voor de site van het jongerenpastoraat [Klik Hier]

Een interessante site voor jonge katholieken is [JongKatholiek]

Young Faith

Ben jij tussen de 16 en 30 jaar en vind je het leuk om meer jongeren van deze leeftijd te ontmoeten? Dan nodigen we je van harte uit om je aan te sluiten bij Young Faith!
Young Faith is een diverse, leuke en enthousiaste groep jongeren die het belangrijk en gezellig vindt om elkaar regelmatig te ontmoeten. We zijn ontstaan naar aanleiding van de Wereldjongerendagen in Polen in 2016.
Young Faith wordt grotendeels georganiseerd vanuit de st.- Jorisparochie maar ook jongeren uit andere parochies zijn meer dan welke om zich bij ons aan te sluiten. Voor ons geldt: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Naast de activiteiten binnen onze eigen parochie proberen wij ons ook zo veel mogelijk aan te sluiten bij de activiteiten die georganiseerd worden door het jongerenplatform van het Aartsbisdom Utrecht. Zo is het jaarlijks terugkerende kerstgala altijd een groot succes!

Onze ontmoetingen vinden eenmaal per maand plaats en worden elke keer op een andere manier ingevuld. Hierbij wordt zo veel mogelijk rekening gehouden met de wensen van de groep. Wat vinden wij interessant? Waar zouden we meer over willen weten? Waar lopen wij in ons dagelijks leven tegenaan?
Op deze manier ontstaat er een afwisselend programma met de ene avond een interessante spreker en de andere avond een spelletjesavond.

Ben je enthousiast en gemotiveerd? Kom gerust een keer een avond bij ons kijken! We zouden het ontzettend gezellig vinden als je je bij ons aan zou sluiten! Hieronder vind je een overzicht van onze bijeenkomsten en contactinformatie voor eventuele vragen.

We zien je snel! 😉

Voor aanmelding of meer informatie kunt u contact opnemen met:
Laura Hagen

DatumTijdstipOmschrijving