WJD – Eierverkoop

WJD_EierVerkoop

Beste parochianen,

Wij zijn een groep van 4 jongeren uit de
St. Jorisparochie die samen met een aantal jongeren uit de Pancratiusparochie Tubbergen naar de Wereldjongerendagen in Polen gaan.
Wij zijn bezig met acties om de reiskosten wat aangenamer te maken. Daarom gaan we eieren verkopen in het Palmpasenweekend.

We komen in dat weekend voor of na de viering bij uw kerk, waar we doosjes van 10 eieren bij ons hebben. Voor slechts €2,50 heeft u de heerlijkste, kakelverse eieren en sponsort u onze reis. Om enig overzicht te krijgen hoeveel eieren we nodig hebben zou het handig zijn dat u de lijst die achter in de kerk invult of een mail stuurt met uw naam, parochie en hoeveel doosjes van 10 u wilt bestellen.

Het mailadres is: .
U kunt ook bellen met de fam. Thöni 0546-621944 om een bestelling door te geven.
Dan zorgen wij dat uw eieren klaar staan in uw kerk op zaterdag 19 of zondag 20 maart.

Laura Hagen