Installatie vicaris Woolderink – Presentatie pastor De Vries (Zaterdag; 26 september 2015)

H. Dionyskerk Rijssen; zaterdag 26 september 2015.
Installatie Mgr. A. Woolderink en presentatie pastor De Vries.

Met ingang van 1 juli 2015 is Mgr. A. Woolderink benoemd tot pastoor van de St. Marcellinusparochie. Op dit moment is hij werkzaam als pastoor van de St. Jorisparochie te Almelo.
Eveneens met ingang van 1 juli 2015 is pastor H. de Vries benoemd tot parochievicaris van beide parochies.

BRJ_9227_600x400

Na de viering was er gelegenheid in het naastgelegen parochiecentrum de pastores met hun benoeming te feliciteren en kennis te maken met alle leden van het pastoraal team.

Foto’s Jenne Brinks, klik [hier]