GeorgiusPlaquette

Johan van Dijk

Op 15 september heeft vicaris A.Woolderink
de St.-Georgiusplaquette met oorkonde uitgereikt
in de St.-Georgiusbasiliek aan vier vrijwilligers.

Riet Oude Lansink
Marietje Oink
Al jarenlang zijn zij het vertrouwde gezicht op de pastorie. Als gastvrouwen zijn ze het eerste aanspreekpunt voor mensen die de pastorie bezoeken. Samen met de andere gastvrouwen beheren zij de agenda van de pastorie en kerkgebouw. Samen zijn ze bij bijzondere parochie gelegenheden druk met de organisatie.

Hanny Niessen
Al sinds 1976 is zij als lectrice in onze locatie actief. Later raakte ze via werkgroepen betrokken bij voorbereidingen voor Woord & Communiediensten en ging ze bij deze gebedsdiensten voor.

Valeria Sutanto
Zij is al jaren actief in de werkgroepen 1-ste  Communie en Vormsel. Zij houdt de administratie bij en verzorgt de communicatie met ouders/kinderen. Ook kun je altijd een beroep doen als acoliet voor weekend- en uitvaartvieringen.