Vacature Parochiebestuur

vacature

Parochiebestuur St.-Joris
Vacature Penningmeester

Op 01-jun-2018 is de bestuurstermijn van Ben Meijer als penningmeester van het parochiebestuur, statutair beëindigd . In afwachting van de vervulling van deze vacature is Ben bereid gevonden zijn termijn tijdelijk te verlengen. Het wachten is op een opvolger die door Ben kan worden ingewerkt.

De hoofdtaak van de penningmeester is uiteraard het beheren van de financiën van de St.-Jorisparochie. Op locatie niveau (Georgius en Jozef) wordt de penningmeester geassisteerd door een budgetbeheerder.
Het parochiebestuur vergadert eenmaal per maand.

Wenst u inlichtingen over de werkwijze van het parochiebestuur dan kunt u contact opnemen met de voorzitter (vicaris Woolderink  06 8379 6183) of met de secretaris (Marian Linssen 06 5197 8917) van het parochiebestuur.